REGULAMIN

Sklep Italsmaki – sklep internetowy, który jest dostępny pod adresem
internetowym http://sklep.italsmaki.pl/. Sklep internetowy jest
pośrednikiem w sprzedaży towaru oraz oferuje możliwość dokonania
zakupu wybranych produktów.

Adres naszej siedziby – korespondencję, w tym zwroty (odstąpienia od
umowy), zapytania produktowe - ofertowe, wymiany i reklamacje towarów
należy zgłaszać na adres:

Italsmaki Paolo Odorisi ul.Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, NIP 956-231-42-28

Produkty – wszystkie rzeczy ruchome z asortymentu Sprzedawcy, które
można zamówić;

Opis Produktu – na stronie wybranego produktu znajdują się
najistotniejsze informacje, w tym również cena produktu, stawka vat
oraz przewidywany termin realizacji zamówienia.

Cena Produktu – cena towaru brutto, umieszczona wraz z informacją o
produkcie, w którą nie są wliczone koszty dostawy towaru. Ceny podane
są w złotówkach i dodany jest do nich podatek od towarów i usług
(VAT); Sklep Italsmaki zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w
wysokościach cen produktów., jednakże po złożeniu zamówienia przez
Klienta, Sprzedający nie może wprowadzić zmian w cenie i wymagać
wyższej zapłaty.

Cena Dostawy – Do ceny za produkt w sklepie należy doliczyć cenę za dostawę towaru. Cena przesyłki jest niezmienna, w ramach jednego zamówienia produktów do 31 kilogramów dla kuriera DPD oraz Kurier Pocztex, zaś do 20 kg w przypadku InPost paczkomat i punkt odbioru Pocztex - gdy wagowo paczka nie przekroczy podanych powyżej wartości, wówczas cena przesyłki doliczana jest tylko raz.

Fotografie Produktów - Zdjęcia oraz opisy dostarczane są przez
producentów, dystrybutorów lub są dziełem Sprzedawcy. Staramy się aby
zdjęcia produktów jak najwierniej oddawały ich prawdziwy wygląd.
Należy podkreślić, że kolory widoczne na fotografiach mogą się
delikatnie różnić od oryginału, jest to głównie zależne od ustawień
monitora Klienta. Możemy wykonać dodatkowe zdjęcie produktu na prośbę
zainteresowanego klienta.

Dostępność Produktów – większość oferowanych produktów w sklepie
Italsmaki jest dostępna od ręki, jeżeli produkt nie jest dostępny, wówczas informacja widnieje pod ceną przy danym produkcie.

Zamówienie – zamówienia można składać 24h na dobę za pośrednictwem
sklepu internetowego, za pomocą poczty mailowej pod adresem:
biuro@italsmaki.pl lub wysyłając SMS pod numer +48 459 382 098, a
także telefonicznie. W przypadku gdy Sprzedający nie może zrealizować
zamówienie, wtedy bezzwłocznie powiadamia Klienta o zaistniałej
sytuacji i zwraca należność za transakcję.

Wysyłka zamówienia – Zamówione produkty są wysyłane do Państwa za
pośrednictwem firmy przewozowej DPD, InPost oraz Poczta Polska::

DPD, InPost, Poczta Polska - wysyłki zamówienia możliwe tylko przy przedpłacie na konto,
wysyłane są na terenie Polski .

Przesyłka – produkty zamówione w sklepie Italsmaki są dostarczane na
wskazany przez Klienta adres na terenie Polski. Skompletowane i
spakowane zamówienie z dołączoną etykietą adresową jest przekazywane
Kurierowi. Przesyłki są starannie zapakowane w kartony, a następnie
owinięte taśmą. Status Przesyłki można monitorować na stronie wybranej firmy przewozowej. W
przypadku, gdy Kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną Przesyłkę należy
odmówić odbioru.

Rezygnacja z zamówienia – klient może zrezygnować z zamówienia, do
momentu zanim przesyłka zostanie nadana. Należy wówczas wysłać email
na adres: biuro@italsmaki.pl. Konsument, który zawarł umowę na
odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić
od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Płatność – Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje
cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana
na stronie internetowej Italsmaki w trakcie składania zamówienia. Są
to całkowite koszty, które Klient zobowiązuje się uiścić wraz z
należnymi podatkami i kosztami związanymi z wysyłką zamówienia. Za
odnotowaną transakcję należy zapłacić dokonując przedpłaty, którą
wykonujemy za pomocą przelewu bankowego.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest AutoPay S.A.
Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Magazyn – miejsce, w którym kompletujemy, pakujemy, a następnie
nadajemy paczki do naszych Klientów.

Kurier – Skompletowane zamówienia są wysyłane za pośrednictwem wybranej firmy
przewozowej. W momencie przekazania przesyłki Kurierowi, klient
otrzymuje wiadomość, na podany w danych kontrahenta podczas składania
zamówienia - adres mailowy, z numerem przesyłki oraz odniesieniem do
jej śledzenia, opcja śledzenia paczki jest dostępna na stronie wybranej firmy przewozowej.

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy.

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep Italsmaki skompletuje
zamówienie i wyśle z Magazynu na adres podany przez Klienta.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy (oprócz
produktów które w opisie mają podany inny termin). Warunkiem
realizacji zamówienia jest wpisanie prawidłowych danych osobowych, w
tym poprawnego numeru telefonu. Czas realizacji zamówienia jest
liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Czas dostawy – czas, w którym kurier Przesyłkę odebraną z Magazynu
dostarczy na adres podany przez Klienta. Standardowy czas dostawy
wynosi od 1 do 2 dni roboczych (na terenie Polski). Warunkiem
realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych osobowych. W
celu ułatwienia doręczenia przesyłki przez kuriera sugerujemy również
podanie prawidłowego numeru telefonu.

Dowód zakupu – dowodem zakupu jest paragon lub w zależności od
wybranej opcji - faktura. Paragon klient otrzymuje w przesyłce wraz z
produktami, zaś fakturę drogą mailową. Dowód zakupu uprawnia do
odstąpienia od umowy, w tym zwrotu towaru oraz reklamacji.

Zwrot - w przypadku gdy otrzymany produkt nie spełnia Państwa
oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14
dni od daty otrzymania zakupionego towaru bez podania przyczyny
odstąpienia od umowy. Do paczki należy dołączyć FORMULARZ ZWROTU oraz
paragon ( w przypadku faktur nie ma takiej potrzeby , gdyż Sprzedający
posiada wersję elektroniczną tegoż dokumentu. Opakowanie Produktu może
być inne niż te które było zapakowane pierwotnie, powinno jednak w
takim samym stopniu jak opakowanie Sprzedającego chronić Produkt przed
uszkodzeniem podczas transportu. Przypominamy, iż nie przyjmujemy
paczek za pobraniem.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować
Sklep pocztą elektroniczną na adres: biuro@italsmaki.pl o odstąpieniu
od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Aby zachować termin do
odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację
dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy
przed upływem terminu do odstąpienia. W przypadku odstąpienia od umowy
zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia
Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
dostępny sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa
odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili
otrzymania produktu z powrotem. Kupujący ponosi wszystkie koszty
zwrotu rzeczy. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, prócz
przypadków, gdy Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję
dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na
rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego" albo
„Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami

Reklamacja – Sprzedawca, zgodnie z przyjętymi standardami dokłada
wszelkich starań aby wysyłany towar był w jak najlepszym stanie oraz
dotarł do Odbiorcy bez wad, jednakże w przypadku gdy z różnych
przyczyn ów towar ulegnie uszkodzeniu, wówczas Sprzedający jest
zobowiązany uruchomić procedurę reklamacyjną i w zależności od wyniku
procesu reklamacyjnego może dostarczyć ponownie rzecz bez wad.
Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne
i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz.
121). Jeśli zakupiony Produkt posiada wady prosimy niezwłocznie
przesłać wiadomość na pocztę mailową biuro@italsmaki.pl wraz z
dokumentacją fotograficzną w celu weryfikacji zgłoszenia
reklamacyjnego. W przypadku zwrotu towaru opakowanie zwracanego
produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak
opakowanie oryginalne od Sprzedającego, chronić Produkt przed
uszkodzeniami podczas transportu.

Klient nie ma możliwości odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad gdy wada jest
spowodowana przez Sprzedającego.
Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli
doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany
przez Kupującego:

jest niemożliwe albo
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności
z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów.
gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy
sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.

Klient może zażądać wymiany produktu na wolny od wad, oprócz
przypadków, gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby to zbyt
dużych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zgłoszenie Reklamacyjne.
W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź
wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi
niezwłocznie.
Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi Klient. Koszty przesyłki
powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby
skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za
pobraniem.
W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w
niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla
niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu
powszechnego. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Dane osobowe – Podane przez Klientów dane osobowe podczas zawierania transakcji, Sprzedawca przetwarza zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ( RODO ) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w kwestii przetwarzaniem danych osobowych oraz ich swobodnego przepływu oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”).


Klient – jest to:

osoba fizyczna mająca ukończony 13. rok życia, która zawiera umowę
należącą do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach
życia codziennego jednak do czasu ukończenia 18. roku życia wymaga się
zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby do zawarcia przez nią
umowy, chyba że zgodnie z przepisami prawa posiada ona pełną zdolność
do czynności prawnych;
osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która składa
Zamówienie za pośrednictwem Sklepu - zawiera umowę sprzedaży z
Właścicielem Sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy
kodeks cywilny oraz Przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych
regulacji dla Klienta hurtowego. Klientem mogą być również osoby
niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą
nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie
obowiązującego prawa (w szczególności art. 14 § 2 Kodeksu Cywilnego).
Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów, co jest wprost
określone.

Koszyk – to miejsce gdzie Klient przenosi Produkty po kliknięciu w
opcję do koszyka przy wybranym produkcie. Kupujący w dowolnej chwili
może zweryfikować zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a
także sfinalizować rozpoczęty proces zakupu.

Proces zakupu – w przypadku, gdy kupujący skompletował w swoim koszyku
wybrane produkty może przejść do dalszego procesu zakupu, podczas
którego precyzuje szczegóły zamówienia, takie jak: adres dostawy, dane
do faktury ( gdy wybierze taką opcję zamiast paragonu ), sposób
dostawy oraz sposób zapłaty.

Cookies (ciasteczka) to pliki z informacjami konfiguracyjnymi,
wysyłane do urządzenia elektronicznego użytkownika sklepu, w celu
identyfikacji i późniejszego ułatwienia korzystania z witryny. Pliki
te nie są one szkodliwe dla komputera i danych w nim zawartych. Istnie
możliwość korzystania ze sklepu także bez użycia plików cookies,
jednakże po odpowiednim ustawieniu przeglądarki internetowej. Strona
korzysta z plików cookie celem realizacji usług zgodnie z Polityką
prywatności. Można określić warunki przechowywania lub dostępu do
cookies w przeglądarce Kupującego lub w konfiguracji usługi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl